اول نوامبر سال 1963 لزلى مارک هیوز مهاجم سابق تیم ملى ولز و باشگاه منچستریونایتد و سر مربى سابق باشگاه تیم منچسترسیتى متولد شد.



او بیشتر به خاطر 2 دوره حضور در باشگاه منچستر یونایتد در سال 1980 تا سال 1986 و سال 1988 تا سال 1995 شهرت دارد اما لزلى مارک هیوز سابقه بازى در باشگاههای بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسى، ساوتهمپتون، اورتون و بلکبرن رورز را نیز دارد و در 72 بازى ملى نیز 16 گل به ثمر رساند. نخستین تجربه مربیگرى اش نیز به تیم ملى ولز و سال 1999 بر میگردد اما پس از ناکامى در هدایت این تیم به مسابقات جام جهانى یا جام ملتهاى اروپا در سال 2004 از سمت خود کناره گیرى کرد و هدایت باشگاه بلکبرن و سپس منچستر سیتی را بر عهده گرفت.
 
از افتخارات او میتوان به 2 قهرمانى در لیگ برتر انگلستان، 3 قهرمانى در جام حذفى باشگاههای انگلستان، قهرمانى جام اتحادیه باشگاههاى انگلستان، قهرمانى در جام برندگان جام اروپا و قهرمانى در سوپر جام اروپا با باشگاه منچستر یونایتد، قهرمانى در جام حذفى و جام اتحادیه باشگاههای انگستان و جام برندگان جام اروپا با باشگاه چلسى و قهرمانى در جام اتحادیه باشگاههاى انگلستان با باشگاه بلکبرن راورز اشاره کرد ضمن این که او در انجمن مشاهیر فوتبال انگلستان عضویت دارد.



باشگاه ها : منچستر یونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسی، ساوت همپتون، اورتون، بلکبرن


مهمترین افتخارات :
قهرمانی لیگ برتر انگلستان ۹۳ و ۹۴
قهرمان جام حذفی انگلستان : ۸۵ و ۹۰ و ۹۴ و ۹۷
قهرمان جام اتحادیه انگلستان : ۹۲ و ۹۸ و ۲۰۰۲
قهرمان جام برندگان جام اروپا : ۹۱ و ۹۸
قهرمان سوپر جام اروپا : ۹۱

"این پست به مناسبت سالروز تولد اسطوره کشور ولز و باشگاه منچستر یونایتد ایجاد گردید."